Fredagsmys

2010-03-27 / 14:05:46

Igår var sista dagen på praktiken, kändes riktigt sorgligt för jag trivdes som fisken i vattnet =/
Skulle gått hem tidigare men det var så mysigt att sitta där så klockan han bli 15.30 innan jag begav mig.

Tog en sväng in i femman för att köpa en kappa som jag provat dagen innan, men väl där ångrade jag mig. Ringde T o fråga om de hade mycket att göra och visst hade de det men välkomen är man ändå ;D Så hoppa på spårvagnen till järntorget där jag bjöds på Världens goaste Ceasarsallad med torkat bacon, chévreost och walnötter mumma

Hem där ytterligare en överraskning kom, stpipendiet hade gått igenom o en sån lättnad =)
Nu är det meningen att jag skall göra frukost men vill inte väcka stackars T som nu ligger förkyld.. Nu är det dags för nästa omgång tog 3 veckor innan jag tillfriskna.. O jag vet ju några till som varit bra dåliga =/ o nu är.. hmm segt får ju inget gjort då..

 Vad skall ni andra hitta på ikväll..??                                                      

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: