Helg en del av veckan

2010-05-09 / 15:54:12

Helgen har varit ovanligt lugn, inget jobb på schemat, inte pluggat, jag o T var en sväng i stan o inhandla mammsen födelsedagspresent eftersom hon kommer hit imorgon för att "springa" vårruset med mig :0)

Min fina palett med 120 färggranna ögonskuggor kom i torsdagskväll o de är helt underbara XD provade dem på fredagen när jag skulle till trafikskolan för att göra Risk ettan, så var den avklarad liksom o fick mkt beröm för färgen på ögonen =) yey

Sen var jag trött som vanligt men en av deltagarna som gått en sömnkurs berättade vikten av att vara vaken 16 timmar för att sedan sova 8 timmar. Så det har jag minsann gjort i helgen, o kan meddela att jag vaknat innan klockan ringt, inte för att att jag varit speciellt pigg när jag vaknat men jag har iaf vaknat.

Fredagkvällen kom T hem ganska sent för han jobba över men vi hann se en film iaf. Sen var han hemma tidigt igår kväll efter att ha hängt med Micke så då blev det mera film myys

Idag var han på väg till jobbet alldeles för tidigt så raringen kom hem igen o delade en fabulös frukost med mig Rostamacka o Kaffe/Saft. Nyttigheterna främst :P

Fick läsa om tråkigheter i tidiningen idag.. Det känns när man varit en del av det de senaste 7 åren.. :'(
That´s life..

Lyckades inte med att inte inhandla något månadskort tyvärr tog en vecka. I fredags var jag tvungen att betala kontant o i lördags o vips så hade det kostat en tredjedels månadskort o jag har några tillfällen då jag faktiskt inte kan cykla :/ men det var väl värt ett försök. Cyklade sön-tors iaf o det inte fy skam att ha gjort ca 6 mil på 5 dgr.

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: