Att leka med elden..

2010-11-14 / 19:40:27

Många gånger undrar jag om man verkligen stillar en rastlös själ genom att leka med elden, eller om det har med allt vad det undermedvetna besitter som gör att man utsätter sig för onödiga påhitt...
Jag har sett varningsklockor ringa så det är kanske hög tid att bejaka dessa tecken. hmm vi får väl se...

T hade haft en trevlig natt och jag som satt hemma med lilla svägerskan och tittade på film och spreja hela köket med cola hade ganska mysigt också.. För jag skulle ju baaara skaka bort lite kolsyra och hade glömt att skruva fast korken ordentligt.. haha Var längesedan som väggar, tak och golv  skurades så noggrant :p Vi garva så vi nästan kikna.. XD

Planen igår var att ut och röra de lurviga för en riktig singelkväll... Men sällskapet tänkte inte åka in till gbg och hur simpelt det än är att bege sig ut till Lerum så är det ju så att man ska hem igen, så det blev inget med det.. Sen undrar jag hur kul det är att dansa på Stenkullens krog haha nepp kanske att jag provar det en annan gång.. Gulligt av dem och ringa o fråga iaf. Så det tackar jag för.

På tisdag startar ett nytt äventyr upp, som jag både ser fram mot och känner avog för.. men det är på tisdag och mottot lyder: en dag i taget med en sak i taget...

De flesta människor känner inte. De tror att de känner. De tror inte. De tror att de tror.

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: