Utslagen Vovve

2010-09-20 / 15:53:51
Efter att T varit bortrest 1 vecka så har Wilma nu återgått till sitt gamla jag.
Under veckan som varit har hon suttit vid fönstret och tittat på hundar och människor och skällt på dessa så fort tillfälle givits. Har någon gått i trapphuset har hon skällt... minsta lilla rörelse alltså..

Så kom T hem, och hon har mer eller mindre däckat av, sover mest hela tiden, reagerar inte när nån går i trappen... osv.. Tänk vad jobbet det måste vara att ta husses plats och vakta flocken...

Har börjat sy om min klänning som var en skjortklänning från början men numera är en tubtoppsklänning.. Ska inhandla lite spets och plych som ska sys dit också.. Roligt när man startar med ett projekt som faktiskt nästan blir klart.. =)

Nu lagas här mat och T inväntas inom kort så att födan kan intagas.
Natten ägnade vi åt att titta på valvakan.. Är så mycket roligare när man är två som är någorlunda intresserade av det.. Så vi satt här i vilda diskussioner hihi Men känner mig ändock nöjd med resultatet.. dettta bör innebära mer jobbmöjligheter för mig när jag slutar skolan om 8 mån. ;D

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: