2 underbara dagar :))

2011-04-19 / 20:41:15
Helt galet, upp tidigt börja sortera i alla papper, T fixa min cykel och jag invigde min nya gelesits idag, en 10-poängare helt klart!!

Cykla till torget o dona lite, sen vidare ner till gamlestan och hoppa in på ams för att prata med dem, tänkte jag skulle kopierat där också men de ville ha pengar för det så jag får återkomma. Sen var jag på försäkringskassan och träffade en supermysig dam som tog alla mina papper och  sa allt kommer ordna sig och när handläggaren inte begriper då hör de av sig puh så skönt att ha det ur världen..

Sen hoppa jag in på vårdcentralen för att träffa BM och man kan säga att jag var lite tidig men när det gått 15 min över tiden och jag suttit där i 45 min så började jag bläddra i almenackan och såg att det var nästa vecka, taskigt att jag skulle lämna prover då som jag dessutom cyklat omkring med gaaanska länge hmm tror inte de kommer att visa något alls. menmen jag lämnade dem och begav mig hemåt för mer skolarbete...

Iväg till bibblan och hämta en bok som jag reservat också, en del dagar då får man så himla mycket gjort fast man inte har lust :P

Nu ska jag laga mat till mannen som borde vara hemma inom kort.. annars är något galet haha

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: