Det som andra kallar...

2011-04-10 / 01:00:50
Det som andra kallar för samvete, brukar jag inte ha så ont av men nu har det kommit att hemsöka mig om nätterna vilket gör att jag sover otroligt dåligt :( Jag har aldrig förstått poängen med att ha ett sådant spöke i garderoben men jag hoppas verkligen det väljer att ge sig iväg inom kort usch!


Under eftermiddag/kväll har jag o T varit ute och finåkt för att jag också ska få komma ut lite.. Sååå det blev första gången jag körde med passagerar, men det fanns definitivt fördelar med det med ;) T e så go så han lät mig hållas när jag gjorde den ena missen efter den andra hihi ;D Men tröttsamt e de att inte nå pedalar o annat av vikt så jag orkar inte köra den så länge :P



Sen hade han annat för sig resten av kvällen så det tycks inte bli som jag hade hoppats, hungern gnager.. menmen, så verkar det med påsken med. Gilla läget och inte mer med det.. Sen undrar andra varför man är som man är gör som man gör.... Der märks iaf. att man stängt ner allt i hjärnan nu... Jag som brukar veta vad jag vill och vad målet med det jag gör är, jag kan inte svara på frågan längre. Jag svarar som man är lärd istället.. Men det känns inget vidare...

Innan allt detta så var jag och svärmor ute på promenad i det vackra vädret, Satt på berget och sola ansiktet i nästan 50 min, så nu är man allt lite rödmosig, men så härligt att komma ut lite ;) Wilma var nöjd hon med, tugga sönder ett träd och var helt slut sen. Nepp riktigt gött.. Hoppas det blir fint väder imorgon med för då ska jag försöka gå upp lite tidigare och hoppas hinna njuta av solen på balkongen innan vi beger oss ut jag o T.


Vi satt på en sådan här plats fast med strålande solsken ;D

Lika bra att hoppa i bingen nu, (har blundat ett par timmar på soffan innan, men så är det ju så att Wilmisen ska ju ut o då är det bara att kravla sig upp igen. )

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Josephine

Ditt vanliga jag kommer komma tillbaka tids nog tjejen :)

Hoppas du får sova bättre snart för under den sista delen av graviditeten så kommer du inte kunna sova alls bra.

Ta hand om dig.

Kramkram

Kommenterat - 2011-04-10 / 07:39:13
Postat av: Nen

Hmm ja du!

Vi får helt enkelt ordna en påskmiddag för oss själva. med påskägg och grejer. Det ser inte bättre ut =O(

Kommenterat - 2011-04-10 / 10:17:28  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: