En lördag med fart XD

2011-04-03 / 01:34:45
HD-house i gbg hade öppet hus idag och det var riktigt skoj att vara där och provsitta årets hojar, hade det inte varit så stressigt på "morgonen" så var tanken att vi skulle provköra några också men det får bli en annan dag.. Fastnade iaf för en Dyna Street Bob i matt svart ;)) Kärlek och jag nådde ner både till marken och till styret hihi så det lutar åt att bli en sån men måste ju givetvis prova att köra den först..



Och T har varit en ängel hela dagen trots mitt flaxande humör.. <3 Ikväll har han ute och svirar och det ordentligt men det är han värd!

Annars har veckan varit bra, fullt upp på arbetsförmedligen kan man väl säga, man har ju en bild av hur verksamheten fungerar och det är häftigt att se det irl.

Igår var det exakt 2 månader kvar till examen, det ska bli sååå skönt gud vad jag längtar till sommar och latmansdagar, gå upp när man vill, inga förpliktelser utan bara kunna ta hand om sig själv in i det sista.

Grannarna har partaj ikväll så här sjunger de och stojar för allt de är värda, får hoppas att de inte tänker hålla på hela natten, ibland vill man sova i det tysta you know.

 Some peace in life is what we all desire...

 och ni ska veta vad jag väntar på just det.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: