Beroende...

2011-08-10 / 23:15:01
Tråkigt att man ska behöva vara så beroende av andra i vissa sammanhang, längtar tills den dagen då man kan vara en gnutta mer självständig och ge fingret till samariterna.. S:o(
Nåja snart,, snart hoppas jag att det är över och vi har ju definitivt lovordat år 2012 haha, den som lever får se...
Imorgon ska jag till BM för den där kontrollen som jag inte ville vi skulle hinna med.. Bara att gilla läget, har mått så där lite tjyv tjockt hela dagen idag, sitter baske mig i halsen..
Sen ska jag på en intervju, har förberett mig hela kvällen... men man kan aldrig så noga veta hur det kommer gå ändå, hoppas man gör ett gott intryck.. :))
Nu ska jag alldeles strax hoppa i bingen..
Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: