Bio <3

2011-08-01 / 16:36:05
Igår var jag mycket riktigt helt slut efter allt städande och hade en fruktansvärd huvudvärk, men så kom kvällen och T bjöd ut mig på mat och sen skulle vi åka in till stan för att promenera omkring o kika... (gör vi typ aldrig) men det var ju mysigt, så hekt plötsligt står vi utanför biografen och T köper biljetter till Pirates och sen sitter vi vid vattnet på en parkbänk och bara myser fram tills dess att filmen börja ;)) <3

Idag var vi hos BM för att titta förhoppningsvis sista gången, men jag har svårt att tro det, bebis sitter fast fortfarande, alla värden var bra och det är bara att invänta att alla nivåer är som de ska för att räkan skall vilja flytta ut...

Nu ser man definitivt ut som en köttbulle iaf. har svullnat upp något ptroligt mycket sista veckan,  not funny... Så trött som ett ägg är jag..

Skulle solat på balkongen idag men när jag ställt ut stolen och lagt mig så försvann solen och jag fick ligga under moln i en timma innan jag gav upp, sen när jag väl krånglat på mig strumpor o dyl igen jamen då kom väl solen, synd att den passerat balkongen redan då.. för ut orkar jag inte gå just nu...

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: