Lång dag

2011-08-25 / 23:03:19
Idag har vi pysslat för fullt hemma med att ta kort på liten och rama in ;) Blev så himla fint... Så fick jag egentid att sitta framför datan och pyssla medans de andra sov sött för första gången på hur lääänge som helst (så jag borde passat på jag med, men man är ju som en tvååring och vill ju få lite tid till att pyssla)
Sen var jag ute och promenerade en sväng, det blir inga lång promenader men det var skönt att komma ut lite.
Imorgon skall Ts bror komma och hälsa på, så de ska in till stan och fika syskon mfl. men jag har gett mig den på att vara hemma första månaden och låta läka mina sår, så det tänker jag stå fast vid. (Blir visserligen premiärtur med spårvagnen imorgon då vi ska till BVC, hembesök är ju överskattat numer.. så vi gillar läget och beger oss dit. I helgen kommer det vara full rulle då svärmor fyller år och sen kommer måndagen då T börjar arbeta igen, ångest... Tycker om att ha någon som klappar mig på huvudet och säger snälla ord :'/
Men man vänjer sig ju jag vet...
Usch nej jag har ångest för att bli ensam... baby blues så det skriker om det.. Näe om man skulle krypa ner i kojen och blunda en stund innan hon vaknar...
Kommentarer!
Postat av: Nen

Jag kan komma och säga några snälla ord till dig. för jag är nästan hemma hela nästa vecka. de e bara säga till om du vill ha hjälp de vet du =O)

Kommenterat - 2011-08-25 / 23:52:18  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Nen

Ja jag saknar dom med så in i. Fy vad trist jag har. Men jag hoppas snart vi kan rymma ut du och jag. Bara på en promenix eller vad som. Lite egentid bara du å jag eller ja oki Wilma kan väl med få följa med =O)

Kommenterat - 2011-08-26 / 23:19:02  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: