Jul, jul strålande jul..

2011-12-18 / 21:41:03
Nu är det snart jul ska bli underbart.. Har inte slagit in klapparna ännu, tänkte gjort det ikväll men energin är slut nu för lillan är super svår att få och somna om kvällarna, somnar, vaknar, skriker, lugn, somnar så börjar vi om... #S Sen har jag verkligen börjat nojja för januari/februari och mår ganska så dåligt pga det.. så även om jag lagt mig i god tid så kan jag inte slappna av och sova :( Nja jag har helt klart mått bättre.. och det finns inget värre än att höra orden det löser sig för de är jag numera allergisk mot, blir lite yr och illamående, får huvudvärk och ont i magen när jag hör de orden. isch...
Ringde till vårdcentralen för en läkartid men även denna gång var det fullbokat hos läkaren, man ska verkligen vara dödsjuk för att få läkarvård, ska prova att ringa imorgon igen...
Idag drack Malou 10 ml med ersättning det är mer än hon druckit hittills ;) Satt och läste hur man gjorde för 25 år sedan och då var det ju juice vid 2 månader hihi men det är så skoj att jämföra.

Varit på promenad i det härliga vintervädret och det var helt underbart. Kolan blev klar igår, så nu måste jag bara hålla mig från att äta upp den.
T jobbar som vanligt så här har vi det lugnt...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: