Julmys

2011-12-26 / 12:12:30
En underbar jul !! Ja det är det minsta man kan sammanfatta den med.. Visserligen klarade inte T att släppa ansvaret när vi skulle få en natts sömn så han placerade M i bilen och åkte långsamt långsamt omkring med henne så att jag skulle få sova, sedan tog min familj över under förmiddagen så jag var alldeles toksvullen i nyllet av att ha fått sova en natt, sen var det jul och det var såå mysigt, älskar att vara hemma vid denna tid. God mat, mysigt med ljus och pynt och alla är samlade.
Den natten sov M från 00-9.00 dagen efter sen var jag utsövd ;) Hon var nog också trött efter en heldag full av intryck och sen sittandes i min farmors dundervarma kök...
Väl hemma i Götet igen var det bara att byta om och springa över till Ts mamma som bjöd på julbord med hans syskon :) det var mysigt det med men lite lugnare kan man väl säga..
Dessutom överraskade M oss med att sova nästan hela natten igen så jag njuter av fulla drag, för man vet ju inte när det slår om igen..
Idag skall vi bege oss till Backaplan och spana lite, nu när T inte skall börja jobba fören sent.. Mysmys dundermys, vi invigde mediaspelare, varma sockar och ufomaskin igår med..
Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: