Denna dag har varit mer än toppen, kändes ...

2011-02-23 / 21:44:14

Denna dag har varit mer än toppen, kändes lyckat på alla sätt och vis så därför firade jag med att hoppa in på bokrean och inhandla något som jag velat ha väldigt länge. tarotkort, satte mig och lusläste boken som hörde till för att sedan ge mig på korten med ett öppet sinne. För en troende som jag själv så måste jag säga att jag häpnades över resultatet. Det stämde så väl det förflutna med nutiden. Och hur mina tankar för framtiden ser ut. Allt handlar bara om att jag själv skall ta mig i kragen och förverkliga det som jag vill förverkliga.. Fick mig både en och två tankeställare.. Imorgon ska jag sätta mig med T och se vad korten säger om honom.. Usch vad jag vill att detta året skall vara till ända nu! Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: