Tiden springer..

2011-02-02 / 18:01:24
Jösses, veckorna bara springer iväg och imorgon är det torsdag.. hmmm hoppas ju man skall hinna med allt.
Planerat är ju Revy på fredag ev. fika med en bekant....
Lördag Shopping
Söndag vilo/plugg dag sen var det baske mig måndag igen...

What to do.. Ikväll skall jag skriva klart om gruppvägledningens process sen blir det till att läsa vidare på "Svensk Maffia fortsättningen" för jag vill ju ha hunnit läst den innan dokumentären fortsätter.. :P

Fördelar med det kommande yrkeslivet SYV:
flexibelt, utvecklande, självständigt..... osv...

Nackdelar:
Föreställningar om vad man ska hjälpa till med
Man inser hur mycket intressant utbildningar det finns som man skulle vilja läsa.
Man kan bli tagen för givet...

Läste detta inlägg i hur man håller kärleken vid liv:
En gammal kvinna som hade levt med samma man i hela sitt liv fick frågan; hur har ni lyckats hålla kärleken vid liv i alla dessa år?

Kärlek sa hon och tittade på sin make...det går över i empati efter ett tag och man tycker bara synd om sin älskade..
*ASG*

Aaah igår satt jag på träningscykeln i 20 min - så nu har jag ont i röven :P
Så försökte jag göra den övningen där man ligger på rygg, har en person ståendes i axelhöjd så man kan hålla i dennes ben medan man lyfter benen upp och personen knuffar ner benen igen (låter komplicerat, är enkelt) iaf gick det inget vidare för lilla jag orkade inte ens få upp benen så att person nr 2 nådde att knuffa ner dem.. (kass magmuskulatur - uppenbarligen) så nu vill jag hem till min pilatesboll och träna.. 9 dagar kvar...

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: