Upp o Ner

2011-02-09 / 00:02:28

Ikväll har jag äntligen fått hälsa på Emma, en snatt bitt på lilla Bella som kan charma vem som helst med det smilet :)) Så skall jag med ett stort leende skriva att jag suttit upp på Prylen efter att han lagt sig ned och sedan suttit kvar när han reste sig och vice versa.. liiite läskigt men häftigt ;D

Lizzy stumpan var så fin... Vackrare ponny får man leta efter när man sett in i de ögonen..
Satt en hel dag och redigerade film.. ojojoj jag skall aldrig jobba med film iaf. inget tålamod..
Men gullig bror som förgyllde dagen och hjälpte mig med alltihop.

Nu är det endast 3 dagar kvar till hemfärd. Trodde att jag skulle få lite andrum innan resan till Malmö nästa vecka.. men det blir jobb mån-tis, sön kväll spikad, lör spikad och fre då ska jag mysa med min man sen åker jag igen.... och där tog vi det baklänges.. :P 

LeeAn Rimes - What I cannot change


Varje gång vill jag tro att jag skall lära av mina misstag, men jag tror aldrig att jag kommer att göra det... Jag känner mig trasig. :´( Jag vill vara hel NU!!!

Så nog med självömkan, det har varit en supermysig dag, skjutsa lillebror till bussen imorse, käka frukost med mammi och sov bort några timmar till :D

Xoxo

Kommentarer!
Postat av: Nen

Va fan när har du tid med mig då =O(

Kommenterat - 2011-02-09 / 11:07:24  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommenterat - 2011-02-10 / 00:32:05  | URL - http://millahoman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: