2010

2011-01-01 / 13:06:24
Januari:
Året började med en sjukt mysig kväll tillsammans med goda vänner, sång och musik och redan då en stark längtan till 2011.
Plugget tog upp mycket tid liksom att sköta alla bestyr i hemmet för T jobbade så mycket.

Februari:
Plugget tog upp mycket tid liksom att sköta alla bestyr i hemmet för T jobbade så mycket.
Lillebror kirra körkortet...

Mars:
Jobbade extra på vuxenutbildningen
Började övningsköra med hoj

April:
Ägnade påsken med familj och vänner
Hojhojhoj

Maj:
Sprang vårruset med mamma
Praktiserade ut vid Lillhagen och började därför cykla galet mycket..

Juni:
Klarade teoriprovet
Cyklade till Mölndal
Körde på Stora holm
Hälsade på familjen innan syrran åkte till Kenya
Började jobba på allvar

Juli:
Bror åkte in på sjukan
Jag jobba som en galning
Hojkortet blev mitt
Plockade kantareller

Augusti:
Jag gick från blondin till rödtott
Började Gadda mig
Lizzy lämnade familjen
Jag motionera och jobba sjukt mycket

September:
Börjar sjunka in i en deprission
Bella går vidare
Partajar
Provar att mobilblogga
Får en ny vän

Oktober:
Lillebror med i en traktikolycka
T fyllde 26
T blev inlagd på sjukan
Examensarbete :/

November:
Jag 24 år och fick gå på Jensens :)
Gadden helt klar med det vita ilagt
Sjukhus sjukhus

December:
Är totaldeprimerad
Jobbar, pluggar liite
Jul
Nyår - 7 år fantastisk kväll :))

NYTT ÅR NYA TAG!!

Sammanfattningsvis har året bestått av Arbete, träning, sjukhus och Hoj i stora mängder..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: