Glasgata

2011-01-12 / 18:34:20
Japp detta var en lyckad vecka..
kom iväg på praktikdag 1 och kände när klockan närmade sig 12.00 då var jag helt slut, när klockan blivit 14.00 då började jag känna en ömmande känsla i kroppen.. Kommer hem säger:
- De e inget bra alltså.. Blir sängliggandes i feber, hosta och ömmande kropp.. fy fan... Tisdag studiedag som tur var för att sedan ta sig i kragen och med sjuklig hosta bege mig till praktiken idag där ajg får höra när klockan är 14 hmm du börjar se trött ut... gah de skulle bara veta... Här får man ju gå upp 5.30 bara för att vara där till klockan 8

Men bra är det och supertrevliga handledare har jag.. Hoppas verkligen att jag är kry till nästa vecka så jag kan vara mitt vanliga energiska jag som har synpunkter och funderar på allt... så håll nu tummarna för det!!

Har kört bli på isgata, sladdat runt, glidit och lite till bara för att väglaget är som de är.. Men vad gör det lite roligt ska man ju ha oxå.. hihi bäst var imorse när jag fick ta sparken från ytterdörren till bildörren för att det var så halt den vägen så det gick inte att komma dit om man inte åla annars..

Nu hoppas jag snart maten är hemma så jag kan krypa ner i bingen... sov inget inatt pga av hostan... usch...

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: