Nu sitter jag äntligen på tåget hem.. Skul...

2011-01-09 / 16:25:03

Nu sitter jag äntligen på tåget hem.. Skulle först åkt på fredagen, den fredagen blev långt från som planerat.. Så skulle åkt med M o J till herrljunga på lördagen och tagit tåget därifrån men jag blev så dålig under natten till fredagen och fick ligga o krama porslinsholken, så 15 min innan avresa var det jag som kröp ner under täcket i soffan och sov bort resterande timmar tills madde kom med mat och glass.. Gick o la mig, sov urdåligt.. T väckte mig flera gånger för att se om jag inte behövde något.. Hmm Vaknar 13.30 idag.. Wilma sover fortfarande. Jag får gå ut med henne för T mår pyton (förkylning) nej fy alltså hade helst krypit ner under täcket igen men praktiken börjar imorgon och jag tänker inte missa en dag! Så T tog sig i kragen och erbjöd sin hjälp att ta packningen till stationen och se till så jag kom med tåget.. Mysiga gubbe, tröstar och säger fina ord i denna upponer vända värld.. Trots att han var så trött.. 0:) så nu sitter jag här i en dubbeldäckare med en avslappnad känsla för att åka hem till familjen, men ångest för att lämna vårt underbara göteborg.. Ska bli spännande o se om jag får med all packning av inför nästa tåg.. Jag måste erkänna att jag längtar till sommaren när packningen för 5 veckor består av en bag istället för resväska, bag, och väska.. Vill ju att det ska bli lite ljusare oxå så man kan bli lite piggare.. Hmm nepp får uppdatera vidare senare.. B-) Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: