Lördagstipps

2011-01-15 / 19:31:20

Då var det lördag, jag ligger i sängen i mitt gamla rum och filosoferar kring livet, lyssnar på musik och känner mig som 16 år igen.. hmm med vissa undantag.. Tog en rejäl sovmorgon efter denna slitsamma vecka med dunderförkylningen - hosta, snuva, slem.. isch vill vara frisk nu ock köra på i 110 knyck som vanligt.. Tittar på motionscykeln som står framför tvn och dregglar efter ett svettpass, vill åka och bada, bio, träffa mina underbara vänenr.. men allt får minsann vänta!

 Ett plagg som definitivt borde finnas högre på listan för sådant som skall finnas i garderoben (Korsetten)

 I vintertider när brösten krymper/drar ihop sig då behöver man en tuttvärmare :P (Vetekudden) lindrar smärta relativt snabbt..

 Ett av de vikitgaste partyverktygen är sminkpaletten... 120 skuggor att pyssla med Fantasktiskt!! (Detta var på julfesten hos Emma)

 Lucifer den odågan envisas med att lägga sig på min mage och däcka av vareviga kväll fast han inte tycker om mig (ömsesidigt kan man väl kasnke säga att det är :P)

Sen finns lusselina också som är gul/vit lång päls ser ut som ett lejon och är som en blixt tuggar på allt, attackerar allt Mina fötter tidiga mornar är inget undantag usch

Jag får nöja mig med att ligga på rummet ensam..




Xoxo Bara att ge det en dag till (Saknar allt helger med fullt ös i vårt underbara göteborg) :P

Kommentarer!
Postat av: Nen

Du är så fin gumman. Jag saknar dig så. Att bara en vecka kan kännas så oändligt lång =O(

Jag håller med Korsetten är ett underskattat plagg. när jag gått ner mina kilon lovar jag att använda min blå. Den svarta är ju uteslutet.

Kommenterat - 2011-01-16 / 10:16:33  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: