Åldersnojja..

2011-07-21 / 13:40:06
Så fort T klivit upp ska jag ta lite bilder på lyan, vi är så nöjda :))
Undrar vad man ska hitta på idag då.. Har precis varit ute på promenix med Wilma, så jag antar att det blir till o sätta sig i fåtöljen med en bok... hmm har läst 2 av fyra hittills... Och de första var bra.

Något som är rätt fantastiskt att se är Wilmas olika arrangemang för hur hennes soffa och bädd skall bäddas med kuddar... Idag när jag klev upp då hade hon flyttat en soffkudde till sin gamla bädd som inte har så mycket stoppning längre... Hon vet hur hon vill ha det minsann...

Det var livmodern som spökade på henne denna löpperiod och det är otäckt att se hur snabbt de åldras. Det går liksom inte att missa. Hon är redan 6 år och 7 mån... Sover i stort sett heeela tiden och en promenad som förut tog 30 min tar numera det dubbla att gå med henne, för hon segar så. Skulle vi skaffat en vovve till så skulle vi gjort det medan hon var 5-6 år, det är bästa tiden... men nu hoppar vi ju det och beger oss in i nya äventyr..

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: