Malmö

2011-07-01 / 08:48:51



Jepp idag bär det iväg till Malmö för en tjejweekend :) Ska bli så mysigt..
Sen hoppas jag att vi får veta vad felet är med vår maskin, så man slipper ränna ner till tvättstugan, men jag måste säga att jag glömt hur effektivt det är att springa ner dit, inte just den dagen, men oj vad saker man får tvättat som man inte brukar ta med annars...



Känns som jag fått ledgångsreumatisms í händerna, not so nice, nu kommer alla komplikationer så här i slutet.. bläää, vill ju helst inte kliva upp ur sängen och sätta tynd på fötterna och nu ska man inte ens kunna greppa saker. Menmen kameran är laddad för helgen, T tar hand om hushållet, och Wilma hon har fullt upp med sig själv för den har precis börjat löpa... Men då är det iaf. klart till nästa månad, bara att hoppas att det inte leder till skendräktighet som det så ofta gör med den.

Hoppas ni får en bra helg ! ;D

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: