Shopping

2011-07-11 / 13:23:17
Som vanligt sitter jag och väntar på att T ska kliva upp så man kan röja i hemmet igen ;P

Var en toppenmysig dag på ikea, visserligen tjockt med folk men det gjorde inte så mycket.. fick köpt en del bra att ha saker som vi ända pratat om länge: Tvättförvaring, byrå, sänggrejer till räkan och äntligen en ny matta, eftersom jag kasserade den röda av någon anledning, det blev så fint, nu är det bara en grind som behövs också.

Jag är numera ägare till två orchider, som jag fick för att vi nu hivar mina gamla växter, överlevadsoddsen för dem är väl som alltid och mina underbara människor tippar på att jag får dem att överleva i 3 dagar... :P elakt va. Sen inhandla vi lite andra smarta grjer som lådor och korgar till bebisprylarna, kan säga att blöjerna inte tar minimalt med plats men nu är de färdigvikta och redo att användas.

Jag och Nen var och inhandlade barnvagnen i onsdags så nu är den snart tvättad och klar :D

 





Ja det är lite att pula med kan man väl säga, vi hann inte ens innanför dörren innan svärmor och svägerska var här och hjälpte oss med alltihop, städa, skruva.... ja ni vet så nu är frågan vad man ska hitta på resten av veckan. Näe då.. jag har allt att göra ändå... ;)

Tänkte ta lite kort när allt är klart..
Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: