Boar & en piggare Wilma

2011-07-15 / 23:35:12
Imorgon är sista jobbpasset på ett tag framöver ;)) Ska bli så skönt att inte behöva tänka på något annat än det som komma skall.. Imorgon skulle T pyssla hemma, goingen har varit mer hemma än borta det sista och det är så skönt.. Är ju så sällskapssjuk nu förtiden och då menar jag inte att sitta och småprata.. utan bara få vara nära. Men sån blir man när man har en känsla av vad framtiden har att komma med...
Rensade ur mina garderober igår och det blev så bra ;D Nu är jag verkligen i rensartagen, så är jag lika energisk efter jobbet imorgon på den fronten så skall jag ta tag i källaren.
Wilma som vi oroat oss över det sista verkar återhämta sig hon med, så idag har vi haft en riktig kel och mysdag. Var på apoteket och köpte örondroppar till henne så hon kanske, förhoppningsvis hör oss igen :P Hur ofta brukar ni använda det? Ska jag ta det en gång i veckan eller en gång varannan vecka?
Nu är det dags att hoppa i bingen i väntan på den nya dagen.. var jätte trött efter jobbet idag och efter en natt med dålig sömn.
Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: