Onsdag

2011-06-29 / 15:41:49
Veckorna bara springer iväg så är det helt plötsligt helg igen (jag vet att det "bara" är onsdag). Idag sov vi läänge, ända till klockan var 12, göttans när man känner sig trött alltså. Sen gick jag och Wilma på en promenix i det fina vädret så nu ser mina fossingar ut som två tegelstenar och jag som ska orka gå hela kvällen, men vad gör man inte för att få lite solbränna på benen?? aha just de.. så vill man vara fin får man lida.

T var supertrött så han kom knappt upp innan han åkte igen, ni kan ju lätt lista ut vem som ogilla det mest :)
Idag var det jordgubbar som fick utgöra kosten för vätskedrivande mmmmm så gottit..



Nepp lite kaffe och rycka upp sig kanske :P












För nu är det inte många arbetspass kvar innan jag får njuta av sommar på heltid yey...
















Längtar....
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: