Räkan fångad...

2011-06-23 / 22:02:53
Snacka om att man tar det otäckt lugnt.. men nu har jag bestämt mig för att rycka tag i det sista inom en vecka... ;)) Kommer bli skoj bara man får tummen ur.. Hade lilla svägerskan på besök som tyckte att jag såg så rolig ut när jag vaggar fram om nätterna med Wilma, ha hon skulle prova själv att ha en mage som står rakt ut :P som man ska orka släpa överallt efter en dag på jobbet.. Men som sagt 9 arbetsdagar kvar till fullkomlig ledighet.




Ja nog brukar nog räkan röra sig mer än så men det är ju inte så lätt att fånga på film :P

Imorgon ska jag agera barnvakt, så får vi se hur det går (mest för att jag måste kliva upp tidigt och det är långt ifrån min starkaste sida, passar ju på så mycket det går att sova till åtminstone 11 på dagarna hihi är ju trots allt uppe ganska mycket om nätterna.

Annars händer inte mycket, har noll planerat för midsommar, vet inte om jag nämnde att vi nu passerat 2 års gränsen i förlovningsväg, har ju kommit lite annat emellan kan man ju säga än det vi höll på att planera men det kommer väl det med ;)

Nu ska jag göra en hederlig bonnomelett och sedan bege mig ut med Wilma...

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Nen

Åååå vad mysigt

Kommenterat - 2011-06-24 / 12:40:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: