Tvättmaskinsstrejk

2011-06-17 / 11:33:06
Eftersom vår tvättis strejkar lite så var det inte mer än att boka tid i tvättstugan.. Igår fick jag hjälp av T att bära grejjerna upp o ner, men idag är han iväg på annat och då får man klara sig själv :/
Är det något jag saknar i vår stuga så är det ju en mangel som man begriper sig på, jag saknar att lägga mig mellan nymanglade, nytvättade lakan fortfarande... menmen...

Annars om jag orkar efter tvättandet tänkte jag nog bege mig in till stan en sväng o spana.. vi får se, sitter här o funderar över om jag ska tvätta mattorna nu när jag ändå håller på.. Gick upp lite tidigare och fick dubbla tvättider ;)

Om inte annat blir det en stadsresa imorgon för att inhandla nytt däck till min cykel som inte känns helt stabil alltså, det funkade till gamlestan och tillbaka igår utan att det exploderade men det är väl inte sånt man ska behöva fundera över när man cyklar..

Idag skall alla papper för att beställa examensbeviset skickas in... Känns som det skall ramas in och sättas på väggen sen :P

Kan säga att jag är bra tacksam över att jag jobba innan jag började plugga igen, och att jag skött min a-kassa under åren också och inte gick ur den under studierna för nu kom den verkligen till nytta, så jag kan spara mina föräldradagar in i det sista :)

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: