Underbar dag..

2011-06-03 / 08:30:24
Underbar dag. T hade fixat och donat här hemma inför gårdagens kalas, och det var supergoda smörgåstårtor som bjöds på, och jag fick en efterlängtad badenbadenstol, ;)) Så nu kommer jag bo på balkongen i sommar hihi Presentkort på AVI Design, smycke och lite annat smått o gott :))

 Visst är den toppenfin ;D

Idag är min första lediga dag där inget annant än arbetsförmedlingen var inplanerat men det får bli en tripp till vårdcentralen också för att undersöka en sak, så tyvärr kommer jag inte ha riktigt den tiden ja önskat till att inviga min stol :P Men kanske blir 2 timmar på balkongen iaf. lika bra att utnyttja förmiddagen när man ändå är uppe :)

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: