Åska, myggor och spinn...

2011-06-07 / 11:58:31

Vad svårt det är att sova när det åskar om natten :/ Men om sommaren fortsätter så här kan vi snacka om att man kommer ha färg hihi

Trött så in i gatan men som sagt idag ska jag på information om a-kassan, sen är det föäldragruppen de började redan förra veckan men då hade jag ju fullt upp :))

Det känns så himla konstigt att man inte har något som skall pluggas in eller ett jobb på heltid (sommarjobbar lite på tidigare arbeten) och ja att man kört på i 150 och nu helt plötsligt känns det som det går i 30, men det är ingen idé att ta på sig en massa heller man ska ju orka med ;)

Myggorna som anfaller här är hur stora som helst, var uppe 4.30 i vanlig ordning och jagade lite mygg..

 

Tja nog för att jag kan vara självkritisk alltså men i detta läge, hur mycket jag än tycker om sis så är hon ingen bra fotograf :P bästa bilden av 30... men man lär sig alltid något, hoppades att några av kursarna tagit några fina bilder som man kan få sen..



Kan säga att både en och två tårar rann ner för kinden när de höll tal :))
Det lustiga här är att mannen jag kramar om nu i slutet visat sig vara min farbrors frus kusin :)

Nu har jag iaf varit och inhandlat gift till mina växter om det nu är spinn de har.. iaf. så sprayar T för fullt. hjälper inte detta finns det ingen annan utväg än att ta till gift från svartmarknaden, det fungerar alltid men man vill ju inte ha det´giftigaste i lyan just nu... Ska bli skönt att om en vecka ta med T till BM för att lyssna på räkan något som han verkligen ser fram mot nu när han jobbat det sista...

 så ser de ut...

 En så fin calla fick jag på kalaset..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: