Kreativa mässan -11

2011-03-23 / 19:34:07
Ja vi var ju i Malmö över dagen för ett par veckor sedan och då såg det ut något sådant här..:





ojojoj sitter här och lyssnar på musik och blir bara sååå partsugen, men på lördag då smäller det då ska det partajas, de som vill hänga med är välkomna off course! ;)

Idag var jag inne i butiken och hejja på kollegorna - men gud tjockis du spricker ju snart.. fyyyy vad taskigt :P
Pilade ner till Nen o tjöta lite skit under em också, väl hemma igen kom jag till dukat bord och en ny dammsugen lägenhet Göttit! Tack hjärtat! Imorgon tror jag faktiskt att jag ska bege mig till gymmet, var en vecka sedan sist :=/ men så går det när man gör dumheter emellan..

Längtar till studenten då ska jag bo hos sis och vi ska fira med att gå ut o äta gott och bara mysa i tre dagar ;D




Det är svårt att tro men jag tror faktiskt att jag är kär <3



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: