upp o ner, ner o upp

2011-03-23 / 12:39:10
Jag har något supervikitgt att ta tag i, men periodvis får jag bara inte tummen ur.. vet mycket väl varför och den drivande, engagerade och supermotiverade tjejen bara faller in i sin bubbla och säger JAG vill INTE..
Nu har jag verkligen gått in för detta och säger jag vill inte, har ingen lust, bryr mig inte.. hmmm vet inte om det är bra eller dåligt men det verkar som jag kommer fortsätta köra på den linjen ett tag..

Inatt sov jag super duper dåligt, drömmer massor, krampar över allt och bläää för att behöva gå upp om natten, men nu när jag sitter här i skrivande stund kanske jag kom på varför - jag drack ju cola igår kväll... just de..
Idag har vi varit hos BM och alla mina frågor var som bortblåsta. Måste skriva ner dem till nästa gång.. Lyssnade på hjärtat och det var ju speciellt, sen blev jag och T tillsammans remiterade till en Niklas som skall höra av sig i veckan hahaha det ska bli spännande, min ambivalensnivå är ju inte ens på mitten av skalan, menmen vi får väl se han ska vara väldigt bra tydligen.. Säger bara det lyckas han med T då är han fan inte dålig! Idag var jag nere i källaren och hämtade upp lite äldre för stora kläder som man lagt undan blää men det tycks vara ett nödvändigt ont, ska sy om jeansen till en kjol istället så kan jag ju ha  den i sommar också, men jag funderar på detta med mudd, hur man på bästa sätt syr dit en sån, eller syr en alls...

Kan det bli lättare än så här :P

Hur man syr om jeans till kjol

Som sagt bara i valet och kvalet med mudden där..

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Nen

Fan va smart. Jag har länge funderat på hur man gör det där. Det brukar alltid bli galet.

Kommenterat - 2011-03-23 / 14:57:11  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: