Vårkänslor och skön musik

2011-03-17 / 19:09:31


Jag har alltid älskat orginalet och den här är lika fin... :)



Vårkänslor... Kan man lugnt säga...



Är svårt att se på håll men på denna jacka sitter en döskalle med rosor är det vita märket på det svarta vid fickan.. Snart är man renodlad gaddad hojbrud ;D istället för renodlad feminist hahahaha och lagligare än så här kan jag ju inte köra numera... XD






Älskade T stog med världens leende och inväntade mig när jag gasade upp HD:n ;)

Här är ju full rulle som vanligt om man säger så efter 1 veckas arbete med tidiga mornar, en dastur ner till Malmö, party och plugg hela helgen, jobb på NTI skolan på måndagen, (en totalt misslyckad måndag) ;'(
Heldag i varberg på tisdagen så bestämde jag mig för att ta en dag ledigt och inte göra ett piss dvs. onsdag...
Vilket slutade med sovmorgon, tripp till gymmet och en ny gadd.

Sen var jag helt slut efter den dagen... Idag när ögonen öppnade sig vid 8 så tänkte jag bara GLÖM det.. o somnade om bredvis underbara T :)) som var hemma... Vaknade igen vid 11 snåret fixa frukost, tjöta skit nån timma, peptalk av min man, plugg, jobb osv. så bestämde vi oss helt enkelt för en promenix när solen titta fram vilket slutade med en tur på hojen.. hihi underbara dag, jag har inte kört den mer än en meter tidigare, så nu tyckte T att det var dags att jag börja öva in mig på den så jag kan åka hem till dig Linda och vi kan ta oss en tur ;D

Nu sitter jag med världens grymmaste träningsvärk av gym och hojåkande, ett svullet ben och är pisstrött och hoppas att T hinner hem innan träningen för jag är baske mig sällskapssjuk.. Kanske ska tillägga att allt är bra annars med räkan och UL gick jätte bra, en liten ninja i magen helt enkelt.. Nu går vi snart in i vecka 21 och T går omkring och myser och frågar varje dag hur har det gått för er... Jag är inte längre en utan två.. ;)


 Men jag tror säkert att räkan gillade att åka på en vibrerande hoj idag...



Vi var ju och kika när Björn Rosenström och det jävla bande spelade den 19 februari... oj typ en månad sedan.. jaja så är det här är 110 genom livet.. :P Men jag har faktisk bara 2½ månad kvar i skolan sen är jag färdigexaminerad Studie- och yrkesvägledare och jobbar lite i butiken för att sedan vara leeedig :)) och invänta räkan...

Jag hade en så snygg bild fejjan som profilbild, lillebror tyckte också om den så han snygga till den ytterligare - myyys



 Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Josephine

Så mysigt Stino :) Underbart att allt är väl med er och att bebisen växer och mår bra. Tror allt att det är pappas näsa eran lilla knodd har :)) hihi.

Ta hand om er. Kramkram

Kommenterat - 2011-03-17 / 20:12:13
Postat av: Nen

Va fan Stino var du full när du skrev inlägget eller bara väldigt trött. En massa konstiga stav fel. Gör om gör rätt =OP



Bilderna ser så jäkla härliga ut.

Kommenterat - 2011-03-18 / 09:41:58  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: