Happy B-day

2011-11-03 / 08:40:09

Den 1a november fylldes det hela 25 år och det serverades kaffe på sänge redan kl 07.00 underbart, sedan blev det världens goaste räkmacka till frukost (sådant lämpar sig inte att äta sängliggandes) haha innan vi åkte och hämtade lite kläder till Malou...

Senare på kvällen var Linda, Jennie o Co på besök, var dundertrevligt så det tackar jag för ;D

På lördag skall vi ha barnvakt och gå ut o äta och sedan gå på bio så jag hoppas att jag mår bättre då för det här var en ihärdig och besvärlig förkylning.. Började med lite halsont, sedan försvann rösten som fortfarande försvinner från o till och nu har det kommit killekill och hosta :( jag som klarat mig så länge utan sjuka nu.. Men det är säkert spårvagnsåkandet.. Tur att jag avboka läkarbesöket i Tisdags.. För det blir på måndag istället.. usch har jag ingen lust med.. Mina fina töser:



(Jag är såå nervös inför lördagen, men det ska bli skoj att få gå ut med T ensam för det var väääldigt längesedan som det var bara vi två...)

Just nu är pinglan på bilden vansinnig för jag tvättar sofföverdrag o allt annat som är hennes så hon har ingenstans att ligga och hennes prylar är och har alltid varit heliga.. Letar ny soffa till henne i julklapp också för hon förtjänar endast det bästa med sitt tålamod...

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: