Som den underbara morgonmänniska jag är, s...

2011-11-24 / 07:22:20

Som den underbara morgonmänniska jag är, så älskar jag att kliva upp kl 06.00 för att göra absolut ingenting mer än att umgås med Malou när hon pratar in dagen med sitt morgonsnack <3 Det är tur att man har vett på o lägga sig tidigt om kvällarna :-D Nyhetsmorgon är så allmänbildande och Wilma sover lugnt.. Ja ett inlägg i sarkasmens tecken , ögonen i kors, sena kvällar, nyhetsmorgon är på repet, hunden är svartis men jag älskar dock småpratet Lo väcker mig till <3

Kommentarer!
Postat av: Josephine

Ja visst är det härligt med tidiga morgnar!? :P Man får så himla mycket gjort, faktiskt :) Även fast det inte alltid är så himla skoj att aldrig få sova ut ordentligt.

Vad hon ser ut att växa lilla Malou :) Så söööt.



Jamen visst. Tilda är för det mesta på flinhumör när kameran kommer fram medan pappa P och Pontus har gåvan att... jaa... inte visa en enda min :P

Tack så mycket, tyckte själv det vad skönt med lite förändring i håret och blev nöjd :)



Ha det gott nu. Kramkraaam

Kommenterat - 2011-11-24 / 09:39:59
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: