Täppt i näsan!

2011-11-22 / 20:42:49
Snortät unge, nu vaknar hon en gång i timman av att hon är tät och våra underbara rutiner har kapsejsat :( Men givetvis är det mest synd om Mig som inte får sova :P haha

Hur mycket ska man egentligen höja huvudänden på M:s säng för att det ska göra någon skillnad?
Men pös iväg på mammadejt iaf idag och hade toppenmysigt som alltid :D

Snart vankas de desperata husfruarna innan jag kryper till kojs för att invänta morgondagen med spänning.

Ibland känner jag mig så otroligt överambitiös när jag dag efter dag står här och tillagar i stort sett all mat från grunden #S Det borde inte vara så, T borde stå och laga maten mycket oftare! Detta måste absolut tas upp i familjerådet, hur ofta anser ni att gubbarna skall laga mat? 1,2 ,5 dagar i veckan....

Idag blev det nästan runda köttbullar och pasta utan sås för här ekar det i kylskåpet och jag har absolut ingen lust att gå o handla.

Häromdagen nådde jag äntligen min startvikt som jag hade för 1 år sedan, helt sjukt att jag faktiskt vägde 23 kg mer än vad jag gör nu för 13 veckor sedan...

Imorgon är det dags för BVC gruppen och lyssna på vad psykologen har att säga om sömn ska bli riktigt intressant.

I övrigt blir det en lugn vecka med lillfia.
Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: