Precis som vanligt

2011-11-07 / 00:18:07
- Ta nu en bild så jag får komma ihåg hur vi firade mina 25 fyllda..
- Ja eller så kan du helt enkelt försöka memorera vad vi gör nu..
som att det kommer hända..¨
- jaja vi tar väl en bild då:
Näe hörni jag gav upp oct tog en bild på mig själv ;P
för efter det första bilden sa han oups nu tog visst minneskortet slut.. suck och det var ju vad jag ville ha kort på.. Träffade iaf Nasse, Nalle Puh och Tiger som gärna velat följa med hem, men de vägde bly och jag har ju inte mer än två armar..
Nepp dags att hoppa i bingen, har pluggat hela dan för att fixa inlämningen som skulle vara inne senast 24.00 och klockan 7 ska vi upp senast för att vara på Östra kl 9 #/ Jag vet en hel familj som kommer vara super trötta...
nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: