Vaccination

2011-11-18 / 20:35:11
Idag har inte varit någon roligt dag, jag och Lo har grinat ikapp.. Nog för att jag är ganska blödig och alltid har varit, men med det är inget mot vad jag är nu..
Hon grina på BVC, sen sov hon för att när vi väl var hemma jollra i 30 min och sen grina i tre timmar..

Pappa T var mer än putt efter att ha jobbat dubbelpass och bara fått 4 timmars sömn (tar ju ett tag att få in i en sömndrucken grinpelle att jag inte kan hjälpa att hon är ledsen, när det väl gått in tog han henne en stund så var hon lugn som en filbunke och kunde äntligen äta, skumt). Vi gick o la oss och sov i 2½ timma innan det var dags för kvällsbestyren och sedan nattning..

Själv grina jag nog mest för att jag insett att jag snart inget hår har kvar på huvudet, det lossnar tussar, jag fäller hår i samma utsträckning som Wilma och man se skalpen på mig, ooh my good vad hemskt det är ;'( Till råga på allt så har Miss M kommit tillbaka med råge, I hate her!!! Så min vardag är inte så lätt alla gånger... Håret är det jobbbigaste just nu.. Beror tydligen på amningen.. tror jag ska köpa sånna där vitaminer för hår och naglar för så här kan jag bara inte ha det! Ska börja dricka aloe vera igen också.

I lördags lärde hon sig sköldpaddsfällan som lillebror kalla det dvs. vände sig från mage till rygg, himla skoj att se.
Inatt sydde jag en ny "filt" till henne, den blev väl inte riktigt som den skulle men jaja, den duger..



Igår blev hon 3 mån och tänk när man var gravid då var tre månader ganska lång tid, nu har det däremot gått alldeles för fort.. Jag och Nen tillbringade några timmar i Frölunda och spana lite, fick inhandlat årets glögg som jag väntar med spänning på att få smaka, men det lär inte bli denna helg för då ska T åka bort :( det kommer bli tomt eller ...? Ingen att laga mat till mer än mig själv..



Ja som ni ser den fantastiskt lättvättade, spy och golv filten så hon slipper ligga i alla hundhår..
Här kan vi även skåda den rosa favvisbyxan från mormor ;) De är helt underbara



Ja ni ser ju själva T försöker övertyga mig om att det inte ser så farligt ut.. pyttsan..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: