Veckorna går så fort!!

2011-11-16 / 12:46:44
Veckan som varit har varit full fräs på ;) Tjejträffar, lite promenader med betoning på lite, föräldragrupp, en sväng till landet och MVC, jo fullt upp hela tiden, har hunnit med en sväng till IKEA för att inhandla lite fyllning till Los blivande filt som hon ska ha i köket, lite otympligt att släpa omkring på vårat gamla överkast...

Sen har sis hunnit hälsa på också..

Lilla Lo har börjat vakna om nätterna nu (läs nån gång mellan kl 21-24), så mycket riktigt har jag verkligen uppskattat tidigare sömnvana att verkligen sova hela natten utan att bli väckt av skrik.. Men jag bergriper då inte varför, dessutom blundar hon när hon skriker så det verkar som hon sover iaf... skumt..

Nu väntar jag på att pappa T och Lo ska vakna så jag kan ta en promenix med henne i det fina vädret..



Gött när sis bjuder på en bild :P

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Nen

Hahaha snöggve

Kommenterat - 2011-11-17 / 07:54:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: