Drömmen om ett....

2011-10-07 / 23:37:39

Drömmen om ett barn, gu vad jag grina när jag titta på detta ;'( Det är så mycket känslor...
En rejäl kontrast till övriga program som man tittat på de senaste åren.

Idag var jag så aptrött så hela familjen låg kvar i bingen till klockan passerat 13, sen var det ju så dunderfint väder så det blev en rejäl powerwalk med Lo och Wilma. Lovely.

Igår tog jag mitt första bad på 7 veckor, vilken underbar känsla <3

Kommentarer!
Postat av: Josephine

Du har så rätt. Det blir helt klart en lite omständigare historia när man har kids. Man vill så otroligt mycket men man måste inse sina begränsningar.

Vill ju så gärna åka och hälsa på er och lilla Malou men vi tycks hela tiden ha saker att göra.

Har ni planerat in någon dag att ses du och Em? Eller dags att åka hem till mor och far snart igen kanske? :) Plnaerar ni något så vill vi jättegärna ses iaf.

Jaa uppdatering lär ske för er som vill läsa såklart :) Men kanske ännumer sällan än vanligt. Hihi. Skriver ju lite på FB med... där kan man alltid hålla lite koll på vad vi gör om dagarna :)

Kramkram

Kommenterat - 2011-10-09 / 10:29:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: