Heldag på stan :))

2011-10-14 / 21:48:36
Idag begav sig jag, Lo och svärmor in till stan för att spana och så skulle hon passa Lo medan jag sminkades.. (Men det är en annan historia, kunde kvittat alltså, jag sminkar mig själv bäst :P))

Kände mig dock som världens sämsta mamma några timmar senare när Lo vred sig av magsmärtor och skrek då jag i min iver att få i mig lite kaffe hällde mjölk i när de frågade om jag ville ha... suck... så denna kväll har inte varit vidare skoj och proteinet är kvar ett par dygn i kroppen, toppen säger jag bara.. Har visserligen pumpat ur inför morgondagen redan men ändå... stackars plutt med en sån mammaplågare, fick ju konstaterat att hon inte är redo för några mjölkprodukter iaf. hoppas hon inte har så ont imorgon bara.. Ibland blir man så trött på sig själv för att man är för trött för att tänka..

Annars var dagen jättemysig, finns så mycket att titta på i butikerna och sen hittade vi en super bra bokaffär, jag skulle kunna stå i timmar och spana ;D

Nu ska jag hoppa i bingen imorgon blir en lång men förhoppningsvis superskoj dag med partaj, mammamys och sis som kommer förbi...

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: