Födelsedag

2011-10-31 / 19:48:11
ojoj morgondagen blir inte alls som planerad och än en gång skuldbeläggs man för att man skulle göra ett dåligt val.. Men jag tror fortfarande inte att det är något me lillan och ja vi ska kolla upp det. Men jag anser heller inte att det är lämpligt att jag som förkyld mamma sitter med liten bland en massa andra små barn ;:/ Blir så irriterade då är det väl bättre att vänta i tio dar! Så nu har jag skrivit av mig om det...
Imorgon är den stora 25 års dagen ;D yey, min förhoppning är som varje år frukost på sängen och helst sovmorgon :) sen blir det en riktigt lugn dag, ska förmodligen sitta en liten stund med några bekanta 5 min hemifrån. Sen händer absolut inget mer än att jag ska kurera mig.
Idag skratta Lo för första gången gud så härligt och ett riktigt solskensbarn har jag haft.. Spelade med lilla speldosan och hon tittade på den så där superintensivt för att sedan le med hela ansiktet..
Nu ska jag krypa ner i ett bad i väntan på T som ensam får gå ner och fira lille Jonte på hans 3 års dag!!
GRATTIS GRATTIS!!!!
Grattis till hela familjen men framförallt Jonte på hans stora dag ;D
Många kramar!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: