Heldag..

2011-09-24 / 23:14:27
..Ihop har familjen haft ;D Underbart..
Efter sen morgon begav vi oss ut på långpromenix.



Så kan man ju undra vart Wilmisen tagit vägen ..... o jo då hon förpassade sig till vägkanten tuggandes på en pinne ;))





Jag posa ja med hihi



Ja det blev en promenix på 2½ timma så vi var bra trötta när vi kom hem så då var det till o vila innan kvällstv. Nu ska jag inom kort krypa ner i bingen för imorgon är en ny dag med tidig morgontimma :))

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Emma

Hejsan!! Hur har du de? Har ni kommit in i lite rutiner?? Förstår att hon har svårt att sova?! Lizzy mår bra, vi har kommit igång lite smått med träningen. Vi går en kurs i trick träning för Rebecca på tis kvällar, sen har jag ridit några gånger. De skulle vara jätte kul att ses!!! Jag har inga telefonummer kvar, då min sambo råka förstöra mitt simkort. Ska du hälsa på hemma något snart?? Hoppas du har de bra! Kram

Kommenterat - 2011-09-25 / 21:35:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: