Förkyld... Igen...

2012-12-04 / 18:24:00

Under natten åkte jag på en ny dunderförkylning och rejäl magsippa så det blev inte många timmar av sömn för egen del, blää  Malou fick vara hemma och vi, jag har inte en susning om vad vi gjort idag mer än den där timman ute i snön när M vaggade fram och tyckte att snön var superotäck även idag 
Jaja detta var straffet för att jag sa att jag var frisk som en nötkärna i lördags. Sen ska inte en person som uppenbarligen inte tål mjölkprodukter ösa i sig en massa, man blir SJUK, super sjuk faktiskt!!
Nu har jag även påbörjat min D-vitamin kur och hoppas på mindre sjukdomar efter att ha skrivit på för ytterligare 5 månaders pendlande, ack jag vet men jag kunde inte släppa de små innan valet är gjort...

Känns som en evighet sen jag träffade T trots att det bara gått två dagar.. Sen babblar han i sömnen så jag har ju hört honom men iaf. Blir långa pass för honom nu. Det var helt klart längesedan jag såg honom hoppa upp på morgonen efter 4 timmars sömn med orden "fAn va gött" 

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: