Fotografering

2012-12-18 / 12:51:26

Efter en minst sagt tröttsam natt där vi återigen tagit oss igenom det man kallar magsjuka så borde jag av ren princip som verkligen tycker att man skall stanna hemma tills man tillfrisknat verkligen ha stannat hemma, dessvärre hade jag bokat in Malou på en ej ombokningsbar fotografering idag så det var bara att bege sig dit.. :-/ ni kommer ihåg hur jag såg ut sist vid detta sjukdomstillstånd, + att vi nästan försov oss så det var bara att kasta på sig kläderna o sticka iväg. En person per session stod det i kontraktet, hmm väl där får lillan sitta i mammas knä och för parfotografering, jag hoppade verkligen att de vet hur man returnerar bort kritvitt ansikte, svarta ringar under ögonen och klipper bort sliten joggingtröja ;P ibland alltså, sist vi var på fotografering för att just ta en bild på mig o lo ihop då blev de urkassa så jag köpte en på bara henne.. Nä det blir aldrig som man tänkt aldrig!!
Under em ska vi åka och hämta lillebrors vinst och förvara tills han kan köra hem den själv en OLW moppe hihi

Ska sova en stund innan det är dags för nya tag,,

Xoxo

(även julgranen har kommit på plats nu:))

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: