Hur gör man??

2012-12-05 / 17:02:10

Jag begriper då inte hur alla gör för att hinna med jobb och sjuka barn, vi har ett och hon är ju alltid sjuk de två dagar som jag ska jobba %-/ det är fyra dagar kvar av jobbet som innehåller bokade samtal innan jullovet tar vid. 4 dagar nu är ju visserligen jag också förkyld med det får dämpas med Alvedon och nässpray det finns inga alternativ, jag känner att jag tvekar mer än en gång inför att skriva på det nya kontraktet... Imorgon åker vi till landet för lite mammavård... Hmmm ibland skulle man bo någonstans där man faktiskt kan ta med barna till jobbet utan att behöva fundera på om de är för sjuka, för trötta, för snuviga... Jag har hela dagen haft en trött men uppfinningsrik dam här och tänkte i mitt stilla sinne ska jag chansa imorgon och hoppas att hon är frisk eller ska jag chansa på några timmars barnvakt.. Inget av alternativen kändes väl sådär jätte... Men alternativen tar ju slut. Ikväll är hon hur pigg som helst så det första hade kanske gått.. Men hur ska man veta?? Herregud hur gör ni andra??

Jag vet hur vi gör till våren iaf.
För nu är det inte roligt längre...

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: