Ledig :D

2012-12-21 / 22:23:00

Detta har varit en minst sagt omtumlande vecka!
Full rulle från morgon till kväll precis som vi vill ha det, bara inte denna vecka :/ Men nu är jag nog på bättringsvägen :)
En sak är säker, guu så skönt att det är jul och med det lite ledigt. Jag är fortfarande medveten om att jag än så länge bara jobbar två dagar i veckan men det är fortfarande så himla skönt med långledigt ;))

 
Man ska aldrig gå utanför dörren utan att piffa upp sig innan :P Nu kommer jag att titta på dessa bilder och minnas vilken avskyvärd natt som väntat innan vi hamnade i den här stolen..
Jaja så kan det gå... Det var en trevlig fotograf iaf.
 
Tycker det är så härligt att vara med nu när hon härmar allt man säger och gör.. Det bara lyser bus om henne var och varannan minut...
 
Nya tag 2013, under helgen skall vi förbereda för jul i gbg, nog för att det mesta är iordning men jag har tagit på mig att baka en chokladtårta så det kommer ändå bli en sväng till butiken :-/ kommer vara tjockt med folk..
 
Xoxo
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: