När snön når marken flyr maken till parken..

2012-12-03 / 16:37:00

Osis, dunder Osis, där kom snön som jag bävat för.. Med snön försvinner mannen och kvar blir jag med Lo, jobb, hushållet och allt annat det kan innebära och noll tid till allt det som jag planerat :-/ menmen det kommer kännas lättare längre fram, ibland tar gemensamma beslut emot när de inte längre är planer utan faktiskt blivit verklighet.

Medan jag värmer ärtsoppan ät Lo ute o går med min laddare, undrar hur många varv den stackars laddaren orkar gå.. :D och hoppas Lo äter ärtsoppa, orka hitta på något annat idag, skulle sovit middag med tänkte passa på o ringa fsk, helt onödigt alltså vilken surkärring jag fick prata med. Undrar vilken sida hon hade vaknat på. Jag tackade för mig och sa till henne att det verkar som du har en dålig dag för du är fruktansvärt otrevlig, jag får ringa tillbaka och prata med någon annan (orkade jag ju inte göra idag, var kö på över 20 min, så detta var ett minst sagt bortkastat samtal)

Nepp blir till o krypa till sängs tidigt och hålla tummarna för att Lo sover bättre inatt...

xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: