Nytt år nya möjligheter..

2012-12-30 / 23:55:36

Som alltid när vi närmar oss ett nytt år så hoppas vi på ett fantastiskt meningsfullt, givande och framgångsrikt år!!
Vi skall fira med samma gamla goda vän som varje år med den skillnaden att vi inte åker utanför Gbg utan håller oss till staden för att ha nära hem om M blir för trött :)
Året som varit har bestått mycket av jobb, regn, pendling och förkylningar av alla de slag..
När vi går in i det nya året kommer det fortfarande att bestå av jobb, säkerligen en del förkylningar men framförallt kommer den största förändringen att vara pendlingen som lugnar sig efter januari då jag kommer att börja arbeta inom Vuxenutbildning här i stan! Åter kan min kära cykel tas i bruk och vardagsmotionen är ett faktum. Dagarna kommer säkerligen bli långa men det blir mer kvalitet i det jag kommer göra..
Det som skänker störst tröst och som varit en stressfaktor är det faktum när tösen blivit sjuk och man svarar jag kan vara hos er och hämta henne om ca 2,5-3 timmar..

Imorgon natt firar vi inte bara att vi går in i ett nytt år utan jag och T firar att vi numera hängt ihop i 9 år.
Med det i tankarna ser jag verkligen fram mot vad året 2013 har att erbjuda..

Jag går även i väntans tider när det kommer till teknikens under då jag nu inhandlat en ny telefon för att vara up to date lagom till det nya året ;) det första jag skall görs är att hämta ut mina presentkort som inte går att öppna med min nuvarande telefon haha vilken ironi..

Gott nytt år och en riktigt god fortsättning till er alla!!!

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: