Vilken underbar helg!!

2012-12-02 / 19:57:06
I fredags kändes det sådär när de ringde från förskolan och ville att jag skulle hämta Malou som var dålig, läget är verkligen inte det rätta med tanke på hur mycket jag har på jobbet. 
Sån tur jag hade som fick tag på T precis innan jag skulle kliva på tåget hem så han kunde hämta liten <3
 
Nu har hon varit krasslig hela helgen med en näsa som bara tokrinner, det är verkligen ingen dans på rosor att få tänder... Medans hon sov igår var vi på julbord, jag åt så det stod ut ur öronen, sen blev det en hel del drick till all mat så idag har jag varit en gnutta slö :P Men det var ett toppenbord och alla var underbart trevliga. När vi vaknade idag satt M i sängen och fräste ur näsan i en tvättlapp, kan inte förstå hur man kan tänka gullunge, men det gjorde vi för hon har varit underbar idag med två trötta föräldrar...
 
Julpyntet är på plats och mysfaktorn är total!! Underbara T som fixade alltihop till skön julmusik. Nu ska vi bara mäta fönstren så blir det nya julgardiner som vi varit o tittat på idag, men de e inte bara o köp, nix vi skall allt mäta först.
 
Bilen kom tillbaka under fredagen och de bucklor som fanns när vi köpte bilen och de som kommit med tiden var som bortblåsta, den är så fin nu lilla bilen, lite tur i oturen att en gubbe backade in i oss förra helgen :P Han började backa på en enkelriktad parkering utan att titta i sidospeglarna först... så kan det gå..
 
Nepp nu ska här stickas lite till Solsidan innan kudden väntar..
 
Xoxo
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: