6 månader

2012-02-17 / 12:59:14
Det är fredag, sportlovsvecka och alldeles tyst i korridorerna, jag har ett inbokat möte kl 15 och får vackert sitta här och vänta tills dess :/ Lillfia är hemma hos mormor och morfar och har det säkert hur bra som helst, men i detta fina väder hade jag bara velat springa hem och mysa med henne sittandes på verandan <3

I tisdags när jag kom hem då stod en stor röd ros med ett fint skrivet kort på hyllan i hallen och väntade på mig, grymt otippat vill jag lova att vi för första gången lyckades överraska varandra ;)
Själv kom jag hem med hämt mat surprise hihi

på onsdagen var vi i simhallen igen och M tyckte det var super skoj, skratta och plaska som bara den, så jag var galet trött när jag väl satte mig i bilen hem till mor och far...

Tänkte lägga upp lite bilder på det i helgen... Ska nog stanna på landet tills imorgon och hänga med på Loppisrunda - sånt gillar jag.. man får ju passa på...

Nepp nu får jag nog ha fikat färdigt för idag och jobba vidare...

Jo måste ju skriva Malou 6 månader idag ;) Min hjärta de!! <3


Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: