Snart ny helg...

2012-02-02 / 20:20:24

Förra helgen så pysslade jag hemma och på kvällen hade T lovat att ta hand om M så därför var jag 95 % barnfri för det visade sig att jag skulle bli sittande hemma hela helgen iaf. Och då kunde jag ju lika gärna ta 5% av barnskötseln 0:) Vi hade mysigt iaf med en film och efter att Linda skickat godistankar tillslut godis kväll istället.. Sen fick jag ju min sovmorgon trots att jag varit hemma så det var ju inte helt fel :) . Sen var det mamma dejten så mysigt så och T tog med Wilmisen ut så hon slapp bebisar och tjejsnack.. Tråkigt att det kommer dröja till nästa gång :-S Jobbveckan hittills har varit full rulle på så himla mycket att sätta sig in i men det kommer nog gå fint när allt tekniskt fungerar. Börjar med samtal redan imorgon :-D sen ska jag skynda mig hem och ta helg ihop med M för denna helg är det T s tur att få vara borta.. Ska bestämma hur jag ska lägga upp jobbschemat i helgen oxå.. Finns sjukt många alternativ att göra det på, så beslutsångest :-/ nepp nu ska jag hoppa i bingen för lillan sover redan.. Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: